-->
  • Jelajahi

    Copyright © IDN INFO
    Best Viral Premium Blogger Templates

    Iklan

    Iklan

    Bocor! Member The Aspirants bertambah 2 dan skin Faramis terbaru segera hadir

    29/07/2022, Jumat, Juli 29, 2022 WIB Last Updated 2022-07-29T00:19:45Z

     

    MLBB Aspirers Skin akan mempunyai dua ahli baharu. Faramis Skin baharu yang ditunggu-tunggu akan datang tidak lama lagi.

    Pelombong data dan pemilik saluran Youtube Hero-Pofa mendedahkan terdapat dua ahli baharu yang akan menyertai The Aspirants MLBB. Selain itu, beliau turut mendedahkan kulit terbaru Faramis yang sering dipersoalkan masyarakat akan hadir tidak lama lagi.


    Menerusi muat naik video di saluran Youtube miliknya, Hero-Pofa mendedahkan The Aspirants bakal mendapat dua ahli baharu. Selepas Layla dan Fanny, kini giliran Angela dan Ruby pula yang dikhabarkan akan mendapat skin anime.

    Bagaimanapun, setakat ini tiada penampakan Angela dan Ruby dengan kulit The Aspirators. Seni konsep dan kata kunci baharu baru sahaja didedahkan.


    Sebelum ini ketika mengeluarkan kulit The Aspirant untuk Layla dan Fanny, Moonton turut mengeluarkan kotak misteri NFT (Non Fungible Token) edisi terhad, di mana pemain boleh mendapatkan kulit The Aspirant bersama pelbagai kulit dan aset.


    Gambaran keseluruhan kulit MLBB The Aspirants untuk Angela dan Ruby

    Kulit Aspirator Angela mempunyai reka bentuk yang comel. Berdasarkan seni konsepnya, Angela dikawal oleh anak patung kecil yang menyerupai dirinya. Menurut Hero-Pofa, kulit ini mempunyai kata kunci; Penjaga, Anime, Kepercayaan, Perlindungan dan Kepercayaan.


    Bagi kulit The Aspire Ruby pula, hero pejuang ini didatangkan dengan penutup mata mekanikal dan senjata sabit yang kelihatan sangat keren. Sebaliknya, pakaian itu membuatnya kelihatan seperti dia berasal dari anime Jepun.

    Hero-Pofa juga mendedahkan bahawa kulit The Aspire Ruby mempunyai kata kunci; Mecha, Anime, Freedom, Resolve, dan Nota Muzikal.


    Walaupun segalanya, semua ini masih bocor dan masih perlu menunggu pengesahan daripada Moonton. Memandangkan terdapat banyak acara yang akan datang tidak lama lagi di MLBB, nampaknya kehadiran kulit ini masih cukup lama untuk hadir di Tanah Fajar.


    Skin Faramis terbaru juga dilihat bakal muncul


    Selain kulit terbaru The Aspirants, Hero-Pofa turut mendedahkan kulit terbaru Faramis akan turut hadir. Kulit ini termasuk dalam kategori Elit.


    Walau bagaimanapun, setakat ini kulit masih tidak mempunyai sebarang karya seni, seni konsep atau gambar profil. Ini bermakna kulit ini masih dalam kerja-kerja dan agak jauh untuk dikeluarkan.


    Walau bagaimanapun, ini pastinya sangat dialu-alukan oleh komuniti MLBB di seluruh dunia, memandangkan ramai orang telah menyebut perkara ini. Kerana Faramis yang telah hadir dalam permainan itu sejak 18 Mei 2019, masih belum menerima kulit selain daripada yang asli dan Dark Necro (kini Royal Magus sejak rombakan) yang hadir pada masa yang sama dia dibebaskan.

    Komentar

    Tampilkan

    Terkini

    NamaLabel

    +